sunnuntai 17. toukokuuta 2015

TREENITAUKO JA TOISENLAISTA ELÄMÄÄ

Moikka ihanat!


Mun vasemmassa akilleksessa alkoi inhottavasti tuntumaan tosi kireältä viikko sitten keskiviikkona

 treenien jälkeen, ja menin siksi seuraavana päivänä fyssarille. Jalassani todettiin rasituksesta johtuva

 jännetulehdus, mikä menee ohi lepäämällä ja buranalla. Olenkin nyt viettänyt treenitaukoa siitä asti.

 Aluksi meinasin itkeä "ei nyt" "ei näin kauaa", mutta jos totta puhun, olen nauttinut tästä ajasta, kun 

olen "saanut" olla pois jokailtaisista harjoituksista. Olen ollut tähän asti tyytyväinen tanssijan 

elämääni, vaikkei aikaa ole ollut melkein ollenkaan kavereille tai paljolti muulle kuin juuri 

koululle/töille ja tanssille, nehän ovat olleet mulle intohimoni. Mutta nyt kun olen ollut iltaisin ja

 viikonloppuisin vapaa tekemään asioita, mitä en muutoin ehdi tehdä paljoa, olen kokenut tämän

 pikkuloman tosi hyväksi. Ikävöin kyllä tanssimista ja etenkin urheilemista jalkani takia, rakkauteni

 niihin ei ole mihinkään todellakaan kadonnut, mutta kavereiden näkeminen, pienet kaupunkireissut,

 aika shoppailla arkisin ja kotona hengailu ennen nukkumaanmenoa on maistuneet hyvältä.

 Huomenna mä palaankin taas treenisaliin!


Suuntasin torstaina uinnin (mikä ei ole kiellettyä jalalleni) jälkeen Lahteen. Vieteltiin siskon menneitä

 synttäreitä ja myöhästä äitienpäivää perheen voimin. Valmistettiin ylläriksi koulusta ja töistä

 palaaville sankareille herkkuja, ja illalla lähettiin hohtokeilaamaan. Lauantaina mun sisko toimi 

kuvaajanani, ja otettiin mulle ylppärikuvat. Ne julkasen kyllä täällä vasta juhlien jälkeen, joten sinne 

asti malttakaa ;)


Toivottavasti teidän viikonloppu on mennyt tähän asti vähintään yhtä kivasti kuin mun. Rentoa 

sunnuntaita kaikki!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti